Tersurat dan Tersirat

Kehidupan sentiasa dipenuhi hikmah. Terpulang kepada kita untuk melihat secara tersurat atau tersirat. "...tidakkah kamu berfikir?."

Friday, February 12, 2010

tHaNks bEb~_~

Hai, nama saya Mina. Dan ini Amal, juga saya. Saya ada seorang kawan. Beliau selalu dengar dan baca apa yang saya bebel-bebelkan.

Well, saya sebenar nye kan sangat berterima kasih kepada beliau. Suatu ketika, saya pernah mengong gara-gara masalah2 kedai kopi yang saya sendiri tak faham. Selepas mengadakan beberapa siri bebelan dengan beliau, otak jadi lapang sikit. Walaupun jarang saya bercakap2 dengan beliau, tapi saya tahu beliau selalu menjenguk blog saya ni.

Thanks beb. Dan saya tujukan lagu ini khas untuk beliau .n__n.




KAU HARUS ADA [^__^]

Lelah parut senyum dah jemu
Metafora cair bertemu

Rasa itu ini sementara

Ku takkan di sini selamanya

Rugi jika sendiri

Hanyut jika sendiri


Kau harus ada

Kau harus ada dimana tempat ku berada

Kau harus ada

Kau harus ada bersamaku


Rasa itu ini sementara

Ku takkan di sini selamanya

Rugi jika sendiri

Hanyut jikaku sendiri


Kau harus ada

Kau harus ada dimana tempat ku berada

Kau harus ada

Kau harus ada bersamaku


Kau harus ada (harus ada di sisi )

Kau harus ada dimana tempat ku berada

Kau harus ada ( harus ada di sebelah )

Kau harus ada bersamaku


No comments: