Tersurat dan Tersirat

Kehidupan sentiasa dipenuhi hikmah. Terpulang kepada kita untuk melihat secara tersurat atau tersirat. "...tidakkah kamu berfikir?."

Tuesday, March 31, 2009

maLas heNDak kiSah

Kalau sudah tidak peduli, apa aku kisah?!~

Ada ke mereka pernah menjaga hubungan sesama mansia yakni menjaga hati manusia lain, walhal manusiA lain tu bukanlah siapa2 untuk tidak dikisah, TApi adalah rakan mereka sendiri.
Dan apabila aku sudah menyampah dan geram tak suka, maka, lantak pi korang la. Masa susah mintak tolong aku, dh senang goyang kaki, jadi kacang yg meninggalkan kulit.

Ah, biarkan je la diorg tu. Biarkan diorg teros dgn kehidupan yg penuh kepuraan2 itu, takde yg benar dan apatah lagi yg batil.
Andai boleh aku lari meninggalkan korang, akan aku lari jauh memecut shingge aku lupe siapa kOranG, malah, buang teros korg dari ingatan aku.
SHHOOOOHH!!!~~ PEGI!!!

No comments: