Tersurat dan Tersirat

Kehidupan sentiasa dipenuhi hikmah. Terpulang kepada kita untuk melihat secara tersurat atau tersirat. "...tidakkah kamu berfikir?."

Friday, December 19, 2008

HaRi-hAri yANg meNGoNg


Dengan tibe2, aku merase lagi tentang rindu. Dan aku rase jari-jemari ni mula nak menari tapi sayang, minda ku tak terdaye untuk berfikir bagi menafsir rase di jantung atau hati dan seterusnye melahirkan ceritera2 yang menarik untuk tatapan semua. Walhal ideanya ada, cume tak mampu mengolah menjadi yang terbaik. Mungkin kerana rase rindu itu.


Rase rindu? Kenape bley tertimbulnye rase tu? Mula teringat teman2 di UPM, Intersaber, SMKJ3 dan SKLA. Ape khabar agaknye mereka sekarang?..Ish, tak dramatiknya ayat..Tak best plak rasenye~


Ye ke aku rindu diorang? Ke sebab aku tak dpt menghubungi seseorang itu, lantas aku menjadikannye alasan ntok rindu kpd kengkwn aku yg laen? Sbb aku sendiri tak berape pasti dgn rase aku terhadap seseorang tu.

Hah!! Lagi2 soalan2 tak best tu menerjah kat kepale otak ni.

Bukan ke baek aku pk psal result sem3 yg dh nk kuar ni?

Hey, tak boleh tipu perasaan sendiri !! . Selalu juga bertanye sendiri. Adakah itu nafsu atau akal yang berfikir tentang perasaan itu. Hah!! Aku jadi mengong memikirkannya. Kalau tak difikirkan sekarang atau selesaikan masalah ni sekarang, nanti masalah dan persoalan2 ni akan timbul lagi..Argh,,hari-hari yang mengong untuk aku.

No comments: