Tersurat dan Tersirat

Kehidupan sentiasa dipenuhi hikmah. Terpulang kepada kita untuk melihat secara tersurat atau tersirat. "...tidakkah kamu berfikir?."

Wednesday, December 17, 2008

Catatn Ringkas

  • Dah balek from kem patriotisme kat PD hari tu.
  • Kempunan nk mandi laut sbb ayer laut tu kotor.
  • Rase patriotik kpd negare ade sket tp rs kpd Allah lagi tinggi.
  • Mengharapkan sesuatu yg bley menjadi petunjuk, mungkin ade just x bape pasti.
  • Bengkel teater n kawad kaki paleng berkesan kat ati aku. Bengkel zapin, aku tau it's purpose.
  • Stadium Bukit Jalil memberi aku kesempatan untuk melihat dia yg aku suke. Macam biase, aku tak dpt borak ape2 ngn dia n x tau name. Just senyum sambil2. Ape pon, ak sgt gembire mlm tu even Bell, Kak Kim n Pakcik Nuri tu tersengguk-sengguk nk tdo.
  • Sejak balek, aku menghidap selesema dan pening2 lalat. Sambil2 saket gusi yg amat sangat. Sampai termimpi2 byk gigi aku tercabut.
  • Tak lame lagi aku pindah bilik baru yg berwarne kuning tu. Nanti aku plan nak tuka kaler ijau gak. Angkat barang sket2.
  • Cam biase, tunggu n dok kat umah tanpe buat ape2 yg sgt berpekdah.
  • 21 hrbln ni, abg aku balek from UK dgn sume famili.Aku kne ready ngn anak2 buah ku.
  • Dan akhir skali, aku dgn takutnye menanti result sem3 aku yg aku rase hampeh. Aku mesti dpt 3.2 ke atas..Sem2 akan dtg aku kne dpt 4 flat!! Aku yg menentukan ape yag patut dirase dan dilakukan.
  • Aku mesti dpt 1st class!! Let the blank page before be iluminated with the sun~,,Please~