Tersurat dan Tersirat

Kehidupan sentiasa dipenuhi hikmah. Terpulang kepada kita untuk melihat secara tersurat atau tersirat. "...tidakkah kamu berfikir?."

Wednesday, June 15, 2011

Emo pulak~

Pernah tak korang rasa bila sesuatu perkara yang korang usahakan akhirnya tidak dihargai orang lain? Mesti pernah la kan? Apa korang rasa?

Rasa macam nak goreng je orang yang tak menghargai tu, lepas tu makan dengan nasi putih yang baru lepas masak. Lepas tu, calitkan dengan sambal belacan, biar sedap. Kan2 ??

Ha, mesti korang kata saya ni tak ikhlas? Kan2? Dah buat sesuatu nak mengharapkan balasan pula..

Ye lah, nak buat macam mana. Dah kalbu saya ni tersentuh. Sayakan manusia yang kecil. Tak macam orang lain yang besar-besar tu.

Ok, mula-mula saya boleh sabar tapi bila dah lama-lama. Adeh, maaflah. Kalbu saya memang senang disentuh. Lagi-lagi bila saya sorang-sorang dan dah mula jemu membuat perkara yang sama setiap hari.

Emo, memang. Saya memang tengah emo ni. HAHAHAHA.. Sudahlah..



Apapun, hadapi dengan senyuman ye..Saya sangat respect dengan Dottie ni. Mesti kena senyum dan gembira setiap hari, baru la rasa bahagia. [Eh, mesti la, ade ke orang yang bahagia tak senyum? ] .. Siapa ntah nama perempuan yang bawa watak Dottie tu tapi saya memang panggil dia Dottie dengan Jun Jun Aton dalam cerita Ahmad Albob.

orgkecil : haha ,, malas nak layan diri sendri yg byk sgt fikir -_-

No comments: