Tersurat dan Tersirat

Kehidupan sentiasa dipenuhi hikmah. Terpulang kepada kita untuk melihat secara tersurat atau tersirat. "...tidakkah kamu berfikir?."

Sunday, December 26, 2010

Masjid Idaman

Baiklah, sudah sampai masa dan saatnya saya perlu kembali menempuh hidup sebagai 'student'. Haha, sering saya gelakkan diri sediri kerana perlu menjadi serperti remaja(konon-kononnya). Tak mengapalah, kerana cita-cita dan impian, saya perlu kuat untuk menempuhinya semua.

Melihat teman-teman lain sudah mula serius membina masjid dan ada juga yang dah tersergam indah masjidnya, saya juga yang masih terkapai-kapai mencari arkitek dan kontraktor untuk membina masjid idaman. Ya, saya mengaku, memang gagah untuk saya mencapai impian dan cita-cita, tetapi saya tidak gagah untuk membina masjid saya sendiri.

Semoga saya tetap kuat dan gigih untuk terus belajar bersama-sama remaja-remaja itu dan terus gigih mencari arkitek untuk masjid idaman.

p/s: memang entri ni pendek dan tiada gambar..sekian ^_^

No comments: