Tersurat dan Tersirat

Kehidupan sentiasa dipenuhi hikmah. Terpulang kepada kita untuk melihat secara tersurat atau tersirat. "...tidakkah kamu berfikir?."

Friday, April 17, 2009

kemPuNaN daN bimBang

ahaahahhahaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh...
tahun ini saya kempunan sekali kerana tak dapat menghadirkan diri ke Pesta Buku PWTC. Kempunan rasanya. Tarikh Pesta Buku in pun jatuh pada minggu exam final. AAAAHHHH.. Saya sedih tiada berlagu. Tiada teman ingin ke sana. Nasiblah badan, tiada teman yg gemarkan buku.. Kalau nak ditakungkan air mata yg nangisnya di hati sahaja, hmm, berjanggut pun tak menitik setitis pun.
Ada lagi yg menggusarkan saya. Cuti ini, saya ada latihan praktikal. Kiranya tak cuti la pun. Nak dijadikan cerita, saya praktikal bersama seorang rakan yg akan duduk dirumah saya selama 2 bln ni. Ketika itu, dia tidak mempunyai teman lelaki lg. Tapi sekarang, lain pula jadinya. Bukan saya jeles tp saya bimbang teman lelakinya itu dtg ke rumah dan kerap datang hingga jiran saya nnt akan tertanya-tanya. Huh~~~

No comments: