Tersurat dan Tersirat

Kehidupan sentiasa dipenuhi hikmah. Terpulang kepada kita untuk melihat secara tersurat atau tersirat. "...tidakkah kamu berfikir?."

Tuesday, February 24, 2009

pENErusan rAse iTu


haha..masih syg kamu..walaupon sy kene marah ngn kamu..atau bile sy jln tepi2 kamu, kamu takkn pernah amek endah..ape boleh sy buat..kan?ak pon kadang2 berpure2 kat dpn die..suka lah ati aku ni~

Lagi, td ak tersyg seseorang. Walhal,x penah pon ak ni rapat ngn manusie ni. Lagi aku geram ngn manusie ni ade la. Entah, senang nye aku sayang n care psal orang..Tapi penah ke diorg penah care psal aku?? .. Jwpnnye, aku rase sume org tau..hehe..

Itu la hidup. Ape yg nk, susah nak dapat. Unless mende2 yg ak nk tu mbw kebaikan kat atas muke bumi ni ntok sume org.

Jadi, aku akan tros sng syg kat org. Cume jgn sampai jatuh cinte dh le. Buat mase ni, xde cinte-cintun ni. Buat aku resah n pening je

No comments: